مهلت خرید حضوری از کتابفروشی های عضو سامانه خرید از کتابفروشی تمدید شد

به گزارش سرگرمی های محبوب ، علاقه مندان می توانند تا سیزدهم اسفندماه 1401 با مراجعه به کتابفروشی های عضو سامانه خرید از کتابفروشی به صورت حضوری با یارانه 25درصدی کتاب خریداری نمایند.

مهلت خرید حضوری از کتابفروشی های عضو سامانه خرید از کتابفروشی تمدید شد

علاقه مندانی که پیش از این در سامانه خرید از کتابفروشی ثبت نام ننموده اند به منظور تسریع در خرید حضوری قبل از حضور در کتابفروشی نسبت به ثبت نام در این سامانه به نشانی c.ketab.ir اقدام نمایند. بعلاوه خریدارانی که در این سامانه ثبت نام نموده اند، می توانند با مراجعه مستقیم به کتابفروشی های عضو ضمن ارائه اطلاعات فردی، کتاب های موردنظر خود را بخرند.

علاقه مندان می توانند تا سیزدهم اسفندماه 1401 با مراجعه به کتابفروشی های عضو سامانه خرید از کتابفروشی به صورت حضوری با یارانه 25درصدی کتاب خریداری نمایند.

خریداران برای خرید مجازی می توانند با مراجعه به سامانه خرید از کتابفروشی به نشانی c.ketab.ir ضمن ثبت نام، کتاب های مورد نظر خود را از کتابفروشی های عضو خریداری و با پرداخت صرفا هشت هزار تومان برای هر بسته پستی از هر نقطه کشور، کتاب های خریداری شده را در نشانی ثبت شده تحویل بگیرند.

خریدارانی که پیش از این همه یا بخشی از یارانه امسال را در سامانه مصرف نموده اند نیز می توانند این یارانه را دریافت و در خرید حضوری یا مجازی استفاده نمایند.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، خریداران می توانند برای دریافت هدایت درباره فرآیندهای ثبت نام و خرید کتاب از طریقسامانه خرید از کتابفروشی همه روزه از ساعت 9 تا 18 با شماره 91009898-021 (مرکز پشتیبانی و پاسخگویی) تماس بگیرند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مهلت خرید حضوری از کتابفروشی های عضو سامانه خرید از کتابفروشی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت خرید حضوری از کتابفروشی های عضو سامانه خرید از کتابفروشی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید