نظرسنجی نشان داد: رقابت تنگاتنگ بایدن و ترامپ در تگزاس

به گزارش سرگرمی های محبوب، نتیجه جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیشتازی ناچیزی نسبت به دونالد ترامپ در ایالت تگزاس دارد.

نظرسنجی نشان داد: رقابت تنگاتنگ بایدن و ترامپ در تگزاس

به گزارش گروه بین الملل سرگرمی های محبوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی موسسه پابلیک پالیسی حاکی است که جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات نوامبر نسبت به ترامپ در ایالت تگزاس پیشتاز شده است. ایالت تگزاس خط قرمز جمهوریخواهان به شمار می رود و به طور سنتی یکی از پایگاه های اصلی این حزب به شمار می رود.

بر اساس این گزارش نظرسنجی نشان می دهد 48 درصد رای دهندگان اعلام نموده اند که پس از برگزاری نشست مجمع حزب دموکرات از بایدن حمایت می نمایند و این رقم برای ترامپ به 47 درصد رسیده است.

7 درصد رای دهندگان تگزاسی که در سال 2016 از ترامپ حمایت نموده اند، اکنون از بایدن حمایت می نمایند و 3 درصد کسانی که در انتخابات 2016 از هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات حمایت کردند اکنون از ترامپ حمایت می نمایند.

حزب دموکرات برای پیروزی در ایالت تگزاس برنامه ریزی وسیعی انجام داده است. نظرسنجی دانشگاه کویینی پیاک نیز که ماه گذشته انجام شد، نشان می دهد بایدن 45 درصد و ترامپ 44 درصد حمایت افکار عمومی در ایالت تگزاس را در اختیار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نظرسنجی نشان داد: رقابت تنگاتنگ بایدن و ترامپ در تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی نشان داد: رقابت تنگاتنگ بایدن و ترامپ در تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید