پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در نظرسنجی جدید

به گزارش سرگرمی های محبوب، نتایج جدیدترین نظرسنجی ها حاکی از پیشتازی نامزد دموکرات انتخابات آمریکا نسبت به ترامپ است.

پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در نظرسنجی جدید

به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، نتایج نظرسنجی مشترک شبکه سی بی اس نیوز و موسسه یو گاو YouGov که دیروز یکشنبه منتشر شد نشان می دهد جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 10 درصد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا جلوتر است.

بر اساس این نظرسنجی بیش از نیمی از رای دهندگان - حدود 52 درصد- اعلام کردند به بایدن رای می دهند و این در حالی است که فقط 42 درصد گفته اند نامزد مورد نظر آن ها ترامپ است.

طبق این نظرسنجی 3 درصد از شهروندان آمریکایی می گویند مطمئن نیستند می خواهند به چه کسی رأی بدهند و 3 درصد گفتند که می خواهند به شخص دیگری رأی دهند.

بیشتر حمایت بایدن مربوط به رای دهندگان احتمالی است که با ترامپ مخالفند. 49 درصد از حامیان احتمالی بایدن اعلام کردند که دلیل اصلی رأی دادنشان در ماه نوامبر عمدتا مخالفت با ترامپ است و این در حالی است که 32 درصد گفتند که دلیل اصلی آنها برای حضور در انتخابات این است که معاون سابق رئیس جمهور را دوست دارند.

اما حمایت ترامپ به صورت قاطعی از احساسات رأی دهندگان در قبال رئیس جمهور نشأت می گیرد و 73 درصد از حامیان او می گویند عمدتا به این دلیل می خواهند به رئیس جمهور آمریکا رأی دهند که ترامپ را دوست دارند و تنها 18 درصد گفتند که عمدتا مخالفت با بایدن دلیل رأی دادن آن ها به ترامپ محسوب می شود.

در همین حال نظرسنجی دانشگاه ایالتی تگزاس نشان داد که میزان حمایت از بایدن در این ایالت به طور کلی کاهش یافته است. در حالی که بیشتر رنگین پوستان اعلام کرده اند از بایدن حمایت می کنند، اما سفیدپوستان این ایالت از حامیان ترامپ هستند. همین امر موجب شد میزان حمایت از بایدن با کاهش دو درصدی به 46 درصد در مقابل حمایت 48 درصدی از ترامپ برسد. ، باشگاه سرگرمی های محبوب

منبع: ایران آنلاین

به "پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در نظرسنجی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در نظرسنجی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید