هتل های خوب در اصفهان به انتخاب کاربران خبرنگاران تریپ

به گزارش سرگرمی های محبوب، اصفهان از توریستی ترین و قشنگ ترین شهرهای ایران است. این شهر پر است از هتل هایی با قیمت ها و شرایط مختلف. مسافران این شهر نیز بسته به بودجه و هدف سفرشان می توانند اقامتگاه و هتل اصفهان مناسبشان را پیدا نمایند. در اینجا قصد داریم هتل های خوب در اصفهان را به ترتیب ستاره هایشان و بنا بر نظرات مسافرانی که با خبرنگاران تریپ هتل شان را رزرو نموده اند معرفی کنیم.

هتل های خوب در اصفهان به انتخاب کاربران خبرنگاران تریپ

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

  • هتل پارسیان کوثر؛ هتلی باسابقه در قلب اصفهان
  • هتل آسمان؛ هتلی با رستوران گردان
  • هتل ستاره؛ از هتل های خوب در اصفهان
  • هتل جلفا؛ هتلی در محله ای قدیمی
  • دیگر هتل های خوب اصفهان

هتل پارسیان کوثر؛ هتلی باسابقه در قلب اصفهان

سابقه هتل ها و تجربه در زمینه مهمانداری خیلی وقت ها باعث محبوبیت یکسری از هتل ها در نزد مهمانان می گردد. هتل پارسیان کوثر هم یکی از این هتل های باسابقه و محبوب است که در گذشته با نام شرایتون شناخته می شد. این هتل 5ستاره با 5 رستوران، فروشگاه های سوغات، صنایع دستی، اتاق ها و سوئیت های مجهز رضایت مهمانان را به دست آورده است. از این امکانات و خدمات که بگذریم، موقعیت جغرافیایی خوب هتل هم در این محبوبیت بی تاثیر نبوده است. زمان در سفر ارزشمندتر از وقت های دیگر است، به همین دلیل دسترسی به خیابان چهارباغ و مشرف بودن به زاینده رود و سی وسه پل برای مسافران اصفهان امتیاز بزرگی ست، چون ناچار نیستند برای رفتن به جاهای دیدنی شهر زمان چندانی صرف نمایند.

آدرس: اصفهان، بلوارملت، رو به روی سی وسه پل

هتل آسمان؛ هتلی با رستوران گردان

هتل 4 ستاره آسمان هتلی است که به شما این امکان را می دهد که احساس کنید از آسمان به اصفهان نگاه می کنید. این هتل 13 طبقه در سال 84 افتتاح شده و یکی از مرتفع ترین هتل های اصفهان به شمار میرود. رستوران گردان که در بالاترین طبقه هتل آسمان ساخته شده، تنها رستوران گردان اصفهان است و در معروفیت این هتل بی تاثیر نبوده. هتل آسمان علاوه بر رستوران گردان، یک فست فود و یک کافی شاپ هم دارد. امکاناتی مانند استخر و سونا، روم سرویس، اینترنت وای فای و کابلی و… از دیگر خدمات رفاهی این هتل است.

آدرس: اصفهان، خیابان مطهری، روبه روی پل فلزی

هتل ستاره؛ از هتل های خوب در اصفهان

این هتل 3 ستاره در گذشته با نام هتل صدف فعالیت می نموده و بعد از تغییر مدیریت و بازسازی با نام هتل ستاره آغاز به کار نموده. هتل ستاره با تلفیق دکوراسیون مدرن و سنتی فضایی دلنشین برای مسافران فراهم نموده. رستوران های این هتل هم متفاوت هستند، می توانید بعد از ظهرها به رستوران تابستانه در بام هتل بروید و از منظره زیبایش به میدان نقش دنیا لذت ببرید و انواع آش یا شربت های سنتی را سفارش بدهید. رستورانی که شب ها هم با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از مهمانان پذیرایی می نماید.

رستوران سنتی هم همان طور که از نامش پیداست معماری و دکوراسیونی سنتی دارد و انواع غذاهای سنتی اصفهان و غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می نماید. هتل ستاره علاوه بر این امکانات، به میدان نقش دنیا و بازار بزرگ اصفهان که از مجذوب کننده ترین دیدنی های اصفهان هستند دسترسی خوبی دارد و مسافرانی که در این هتل اقامت دارند با چند دقیقه پیاده روی می توانند به این جاذبه ها برسند.

آدرس: اصفهان، میدان نقش دنیا، خیابان حافظ

هتل جلفا؛ هتلی در محله ای قدیمی

هتل جلفا در یکی از قدیمی ترین و قشنگ ترین خیابان های اصفهان ساخته شده و خودش هم از هتل های باسابقه شهر به شمار میرود. کسانی که شیک و نوسازبودن هتل برایشان اولویت ندارد، از اقامت در این هتل پشیمان نمی شوند؛ چون اتاق های تمیز و مرتب و امکانات هتل که نسبت به هتل های دو ستاره کاملا قابل قبول است، رضایت مسافران را جلب می نماید. از طرفی موقعیت جغرافیایی هتل جلفا برای گردشگران بسیار ایدئال است؛ بعد از ظهرهای خیابان جلفا خیلی باصفاست، کلیسای 400 ساله وانک در مجاورت هتل قرار گرفته است، زاینده رود هم فاصله چندانی با هتل ندارد و مسافران با 10 دقیقه پیاده روی به این رودخانه زیبا می رسند.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، روبه روی خیابان خاقانی، کوچه کلیسا وانک

دیگر هتل های خوب اصفهان

هتل یک ستاره ویانا

هتل 3 ستاره پارت

هتل 3 ستاره سنتی

برای اطلاع از قیمت و رزرو سایر هتل های اصفهان این صفحه را ببینید.

راهنمای سفر به اصفهان؛ شهری که باید به آن برگشت!

منبع: اسنپ تریپ

به "هتل های خوب در اصفهان به انتخاب کاربران خبرنگاران تریپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های خوب در اصفهان به انتخاب کاربران خبرنگاران تریپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید