پروژه های عمرانی ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد

به گزارش سرگرمی های محبوب، همزمان با دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان دو پروژه زمین چمن مصنوعی و فاز دوم مجموعه سوارکاری دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد.

پروژه های عمرانی ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد

به گزارش گروه استان های سرگرمی های محبوب، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و شروع ماه مبارک رجب آیین افتتاح دو پروژه زمین چمن مصنوعی و فاز دوم مجموعه سوارکاری دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر داداش پور رییس سازمان برگزار گشت.

دکتر داداش پور از مجموعه نو تیراندازی دانشگاه فردوسی مشهد واقع در سالن ورزشی امام رضا (ع) بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: هرچه قدر ما برای توسعه و ساخت فضا های ورزشی در دانشگا ها سرمایه گذاری کنیم، ثمره آن سلامتی و نشاط جامعه دانشگاهی اعم از دانشجو، اساتید و کارکنان خواهد بود و باعث خواهد شد روحیه نشاط، شادابی و تحرک در میان قشر دانشگاهی بیشتر گردد.

داداش پور توضیح داد: تقویت تجهیزات و توسعه فضا های ورزشی خصوصاً در خوابگاه دانشجویی از جمله اهدافی است که در وزارت علوم به صورت جدی پیگیر آن خواهیم بود.

گفتنی است در مراسم افتتاح این پروژه ها دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دکتر قربانی سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان، دکتر طاهری معاون فرهنگی و دانشجویی، هیات رییسه دانشگاه فردوسی مشهد حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پروژه های عمرانی ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های عمرانی ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید