کماندار همدانی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد

به گزارش سرگرمی های محبوب، رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان گفت: کماندار این استان با درخشش در مسابقات انتخابی، جواز حضور در اردوی تیم ملی تیروکمان را کسب کرد.

کماندار همدانی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد

به گزارش خبرنگار از ، کیوان هنری، رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان گفت: مسابقات انتخابی تیم های نوجوانان و جوانان تیم تیراندازی با کمان کشورمان عصر آدینه با حضور بیش از 140 کماندار در سایت آزادی برگزار گردید.

او افزود: در این رقابت ها و در ماده کامپوند نوجوانان نیما عطایی منزه از همدان خوش درخشید و جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان افزود: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برخوردار بود و توانستیم به سهمیه تیم ملی دست یابیم.

هنری افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان برای اعزام به مسابقات جهانی لهستان در سایت آزادی تهران برگزار گردید و ترکیب تیم استان همدان را نیما عطایی منزه و آرمان مقصودی در رده نوجوانان و آریا روزبه در رده نونهالان تشکیل دادند.

هنری اسم کرد: بعلاوه تینا صالحی پور با ورصاد و مهدیس مسعودی هم با درخشش در کامپوند بانوان، منتظر تشکیل جلسه کمیته فنی فدراسیون هستند و امیدواریم راهی اردوی تیم ملی شوند.

هم اکنون بیش از 200 ورزشکار در سطح استان در رشته تیروکمان فعالیت دارند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کماندار همدانی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کماندار همدانی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید