افشای تصاویر و مشخصات کامل گلکسی A53 سامسونگ

به گزارش سرگرمی های محبوب، گوشی هوشمند گلکسی A53 سامسونگ، یکی از جدیدترین گوشی های میان رده سری A این سازنده کره جنوبی است که به نظر می رسد به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. این ادعا از آن جهت مطرح می گردد که این دستگاه طی تنها چند روز، هدف چندین افشای اطلاعات مهم بوده که نه تنها مشخصات کامل آن را در اختیار ما قرار می دهد بلکه اکنون به وسیله تصاویر قاب دستگاه، با طراحی نهایی آن نیز آشنا هستیم.

افشای تصاویر و مشخصات کامل گلکسی A53 سامسونگ

به گزارش سرگرمی های محبوب، Galaxy A53 سامسونگ، یک گوشی هوشمند میان رده آینده این برند است که به زودی جانشین گلکسی A52 افسانه ای و محبوب خواهد شد. در ابتدای این هفته، یک گوشی هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-A5360 در گواهینامه 3C مشاهده شد که پیش از این همان دستگاه را در پایگاه های داده BIS و Geekbench نیز دیده بودیم. حالا این دستگاه به وسیله گواهینامه TENAA چین نیز تایید شده است تا نشان دهد که به زمان عرضه این دستگاه نزدیک هستیم. اکنون برای هیچکس شبهه ای وجود ندارد که این دستگاه همان گلکسی A53 آینده است که چند روز قبل حتی تصاویر واقعی قاب آن نیز منتشر شده بود.

در ابتدا چند روز پیش بود که وبسایت فناوری 91mobiles تصاویری از پنل پشتی و بعلاوه طراحی داخلی گلکسی A53 آینده را فاش نموده است. تصاویر نو مطابق با رندر های قبلی گلکسی A53 هستند و پنج بریدگی در جزیره دوربین را به نمایش می گذارند. انتظار می رود چهار مورد از این بریدگی ها مربوط به تنظیمات دوربین چهارگانه باشند و بریدگی پنجم نیز محل قرارگیری یک فلاش LED باشد. همانند تصاویر رندر قبلی، آرایش دوربین ها به صورت عمودی است و دوربین های اصلی بزرگ در سمت راست و دوربین کوچک و فلاش ال ای دی، در سمت راست ماژول قرار گرفته اند. بعلاوه طراحی داخلی این قاب می تواند محل قرار گیری دوربین سلفی در یک سوارخ پانچ در مرکز قسمت بالای نمایشگر را تأیید کند.

با این حال، انتشار تصاویر قاب گوشی گلکسی A53 کمکی به شناسایی دقیق مشخصات دوربین و دیگر ویژگی های اصلی دستگاه نکرد، اما این موضوع نیز چندان پنهان باقی نماند و تنها چند روز بعد با قرار گرفتن این دستگاه در پایگاه داده دولتی TENAA چین، اکنون ما با مشخصات اصلی این تلفن هوشمند نیز دسترسی داریم. این گوشی بعلاوه پیروز به کسب گواهینامه FCC نیز شده است که علت دیگری بر نزدیک بودن تاریخ عرضه آن است.

مشخصات گلکسی A53 سامسونگ

بر طبق داده های موجود در وبسایت گواهینامه TENAA چین، گوشی هوشمند گلکسی A53 سامسونگ دارای ابعاد 159.5 در 74.7 در 8.1 میلی متر و وزن آن 190 گرم است. این گوشی دارای یک پنل 6.46 اینچی TFT است که وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 را ارائه می دهد. این گوشی هوشمند بعلاوه مجهز به یک باتری با ظرفیت 4680 میلی آمپر ساعت است که نشان می دهد میزان معمولی آن می تواند به 5000 میلی آمپر ساعت برسد. گواهینامه 3C این دستگاه نیز نشان می دهد که این دستگاه ممکن است با یک شارژر سریع 15 واتی عرضه گردد. با این حال، گفته می گردد این دستگاه ممکن است مانند نسل قبلی خود، Galaxy A52 5G، از شارژ 25 واتی پشتیبانی کند.

گزارش های این گواهینامه ها نشان میدهد که گوشی گلکسی A53 از یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید و شایعات پیرامون این دستگاه نیز نشان می دهد که این تراشه می تواند چیپست Exynos 1200 باشد. با این حال طبق سنت سامسونگ، این گوشی احتمالاً بسته به بازار های منطقه ای، تراشه هایی متفاوت نیز خواهد داشت. در لیست گواهینامه TENAA چین ذکر شده است که این تلفن همراه دارای 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است و احتمالاً با سیستم عامل Android 12 و One UI 4.x از پیش نصب شده، عرضه گردد.

سوراخ پانچ روی صفحه نمایش احتمالا یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای بدهد و سیستم دوربین پشتی دستگاه نیز بخ احتمال زیاد دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین 5 مگاپیکسلی باشد. علاوه بر این، گفته می گردد که گوشی هوشمند گلکسی A53 سامسونگ مجهز به اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای است و در رنگ هایی مانند سفید و آبی راهی بازار ها خواهد شد. این گوشی بعلاوه احتمالا جک 3.5 میلی متری صدا را حذف نخواهد کرد. هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ دقیق عرضه این گوشی در دسترس نیست، اما انتظار می رود سامسونگ، گلکسی A53 در سه ماهه اول سال 2022 عرضه کند، در حالی که مدل های سطح پایین تر مانند گلکسی A33 و گلکسی A13 در ماه فوریه عرضه می شوند.

منبع: gizmochina

نوشته: مصطفی جرفی-سرگرمی های محبوب

منبع: فرارو

به "افشای تصاویر و مشخصات کامل گلکسی A53 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر و مشخصات کامل گلکسی A53 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید