امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد

به گزارش سرگرمی های محبوب، تهران (پانا) - مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد امروز (15 شهریورماه) به انتها می رسد.

امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نماینده در آزمون سراسری (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) فردا (دوشنبه 15 شهریورماه) به سرانجام می رسد.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 1400 که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می توانند تا ساعت 24 امروز (دوشنبه 15 شهریور ماه) با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://azmoon.org انتخاب رشته نمایند.

داوطلبان می توانند با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه، نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام نمایند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروههای هنر و زبان خارجی شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند هم می توانند در صورت تمایل رشته/ محل های این گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور نمایند.

داوطلبانی که رشته/ محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی یابند، توجه داشته باشند که بیش از 95 درصد رشته /محل های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند که در صورت تمایل با مراجعه به سامانهhttp://azmoon.org می­ توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید