بیش از 186 هزار کردستانی دُز سوم واکسن را دریافت کردند

به گزارش سرگرمی های محبوب، خبرنگاران/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تا این لحظه 186 هزار و 122 نفر معادل 16 درصد از جمعیت استان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

بیش از 186 هزار کردستانی دُز سوم واکسن را دریافت کردند

بهروز اخوان در گفت وگو با سرگرمی های محبوب اظهار کرد: تا به امروز 2 میلیون و 198 هزار و 295 دُز واکسن کرونا در استان در قالب نوبت اول، دوم و سوم تزریق شده است.

وی مطرح نمود: یک میلیون و 98 هزار و 949 نفر معادل 82 درصد جمعیت، نوبت اول واکسن را دریافت نموده اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 913 هزار و 224 نفر نیز دُز دوم این واکسن را دریافت نموده اند که 68 درصد جمعیت هدف را شامل می گردد.

اخوان در ادامه از تزریق 186 هزار و 122 دُز واکسن در قالب نوبت سوم اطلاع داد و افزوڕ: 16 درصد مردم استان نوبت سوم واکسن را دریافت نموده اند.

وی بیان نمود: تا اکنون 69 درصد مادران باردار نوبت اول و 43 درصد آنان نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

این مقام مسئول با اشاره اینکه 2 میلیون و 736 هزار و 929 دُز واکسن تا این لحظه به استان تحویل شده است، اضافه کرد: از این تعداد 353 هزار و 90 دُز نیز، به جامانده است.

اخوان ادامه داد: 86 درصد نوجوانان استان در قالب نوبت اول و 78 درصد آنان با دریافت نوبت دوم در برابر کرونا واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه 96 درصد دانش آموزان کردستانی نوبت اول واکسن کرونا را دربافت نموده اند، توضیح داد: 78 درصد نیز با دریافت نوبت دوم واکسن نیز در برابر این بیماری واکسینه شده اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: افرادی که موعد دریافت دُز دوم و سوم آنها فرا رسیده است هر چه سریع تر برای واکسیناسیون اقدام نمایند چرا که تأخیر زیاد در بین دو دوز در تأثیر ایمنی زایی واکسن مؤثر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیش از 186 هزار کردستانی دُز سوم واکسن را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 186 هزار کردستانی دُز سوم واکسن را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید