تاریخ عرضه نسخه نسل بعد Control معین شد

به گزارش سرگرمی های محبوب، به تازگی استودیو رمدی و شرکت 505 Games از تاریخ رسمی بازی کنترل آلتیمیت ادیشن برای کنسول های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس پرده برداری کردند.

تاریخ عرضه نسخه نسل بعد Control معین شد

بر اساس اخبار جدید منتشر شده، نسخه ویژه و بهبودیافته اثر تحسین شده رمدی یعنی بازی کنترل در تاریخ 14 بهمن 1399 (2 فوریه 2021) به صورت دیجیتالی و حدود یک ماه بعد در تاریخ 12 اسفند 1399 (2 مارس 2021) به صورت فیزیکی برای کنسول های نسل نهمی شرکت های سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد.

در گذشته اعلام شده بود که این نسخه با بهبودهایی همراه خواهد بود و برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری بهینه سازی شده است. اکنون در تیزر جدید منتشر شده از بازی که روی کنسول پلی استیشن 5 ضبط شده، از جزئیات بیشتری درباره نحوه اجرا بازی کنترل: آلتیمیت ادیشن مطلع شده ایم. بر اساس این تیزر، دو حالت مختلف در بازی وجود دارد که نام اولی پرفورمنس مود است و بر کارایی و اجرای بهینه تر بازی تمرکز دارد. در این حالت، بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد حالت دوم که گرافیک مود نام دارد، از قابلیت گرافیکی ری تریسینگ پشتیبانی می نماید اما بازی را با نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا می نماید. وجود این دو حالت به شما این اختیار را می دهد که هرگونه که ترجیح می دهید، بازی را انجام دهید. اگر گرافیک بهتر و بازتاب نور اشیا برایتان اهمیت دارد، گرافیک مود را انتخاب کنید و اگر ترجیح می دهید بازی روان تر باشد، قطعا باید حالت پرفورمنس مود را انتخاب کنید. در تریلر منتشر شده از سوی رمدی هم به صورت واضح نشان داده می گردد که با انتخاب حالت گرافیکی بازی، ویژگی ری تریسینگ فعال خواهد شد و بازتاب نور شخصیت اصلی در شیشه های مقابل نمایان خواهد شد.

این درحالی است که اگر بازی کنترل را روی کنسول های پایه پلی استیشن 4 و ایکس وان تجربه نموده باشید، احتمالا از افت فریم های آن مطلع هستید. به دلیل واحد پردازش ضعیف کنسول های نسل هشتمی و پردازش سنگین بازی و انفجارها و پارتیکل های زیاد اشیا، کنسول های نسل هشتمی در اجرای بازی گاهی دچار ضعف ها و مشکلاتی بودند که اکنون با سخت افزار قوی تر کنسول های نسل نهم، هواداران کنسول ها هم می توانند بازی را در بهترین حالت تجربه نمایند و حتی از قابلیت های گرافیکی پیشرفته ای مثل رهگیری پرتو (ری تریسینگ) بهره ببرند. این چیزی است که قطعا می تواند هیجان انگیز باشد و در تجربه بهتر بازی تأثیر بگذارد.

به تازگی استودیو رمدی اعلام نموده که بازی کنترل 2 میلیون نسخه فروش نموده است. فروشی که هرچند زیاد نیست اما به نظر می رسد رضایت استودیو سازنده بازی را در بر داشته است. این شانس وجود دارد که با عرضه نسخه بهبودیافته بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس/ اس فروش بازی تا حد نسبتا خوبی بیشتر گردد.

بازی کنترل ابتدا در اوت 2019 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و فروشگاه اپیک گیمز و در اوت 2020 هم بالاخره در فروشگاه استیم منتشر شد. مدتی است که این بازی به وسیله سرویس های ابری روی نینتندو سوییچ و همچنین سرویس گیمینگ آمازون یعنی لونا عرضه شده است.

منیع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه نسخه نسل بعد Control معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه نسخه نسل بعد Control معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید