تمدید مهلت ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین

به گزارش سرگرمی های محبوب، خبرنگاران/قزوین مدیر آموزش مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین گفت: ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ورودی ترم بهمن مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تا آخر آذر ماه تمدید شده است و متقاضیان به 2 صورت حضوری و اینترنتی می توانند ثبت نام نمایند.

تمدید مهلت ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین

سعید تاسا در گفت وگو با سرگرمی های محبوب توضیح داد: ثبت نام رشته های بدون کنکور مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین در سال تحصیلی 1400 بر اساس سوابق تحصیلی مقطع قبلی داوطلبان یعنی بر اساس معدل و به منظور جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در نوبت ورودی بهمن انجام می گردد.

وی اضافه نمود: داوطلبان ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین در بهمن 1400 ضروری است ابتدا دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را به دقت مطالعه و فهرست رشته های بدون آزمون مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین را آنالیز نمایند.

مدیر آموزش مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین اظهار کرد: ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ورودی ترم بهمن تا آخر آذر تمدید شده است و متقاضیان به صورت حضوری یا اینترنتی به وسیله سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت نام نمایند.

وی بیان نمود: تخفیف دانشجویی، تقسیط شهریه، وام دانشجویی، ازجمله تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان است. بعلاوه این مرکز به عنوان تنها مرکز علمی کاربردی خاص رشته های هنری در قزوین فعال است و امکانات و تجهیزات موردنیاز رشته های هنری از قبیل کارگاه و آتلیه عکاسی، کارگاه خیاطی، آتلیه فیلمبرداری، سایت کامپیوتر و مرکز نوآوری روبان نیز در این مرکز فراهم شده است.

تاسا با اشاره به رشته های دانشگاهی اعلام کرد: رشته ها به 2 بخش تقسیم می گردد در بخش هنری و در مقطع کاردانی و کارشناسی رشته هایی از قبیل عکاسی، گرافیک، کارگردانی سینما، معماری داخلی، طراحی لباس، دوخت لباس و در بخش غیرهنری در مقطع کادرانی و کارشناسی در رشته های حقوق، روابط عمومی، مدیریت فرهنگی، تربیت مربی پیش دبستانی این مرکز دانشجو می پذیرد.

وی تأکید کرد: این دانشگاه با شعار این دانشگاه کارساز است طی سال های اخیر جذب خوبی در رشته های مهارتی و هنری داشته است و با توجه به مهارتی بودن رشته ها 70 درصد ثبت نام نمایندگان دانشگاه در حوزه هنر ثبت نام می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تمدید مهلت ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید