حقوق هیئت علمی ها افزایش یافت ، از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا انتظار داوطلبان دکتری 1400

به گزارش سرگرمی های محبوب، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

حقوق هیئت علمی ها افزایش یافت ، از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا انتظار داوطلبان دکتری 1400

به گزارش خبرنگار دانشگاه سرگرمی های محبوب، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

نتایج نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1399 اعلام شد و تعداد 22 هزار و 924 داوطلب پذیرفته شدند. شرکت کنندگان می توانند با مراجعه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 1400

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نتایج اولیه کنکور دکتری تخصصی 1400 تا اواسط هفته آینده اعلام خواهد شد.

تکلیف برگزاری آزمون های بین المللی در روز های کرونایی

آزمون­ های بین­ الملل Life, IELTS, GRE Subject, TOEFL, GRE General, Skills, UKVI با هماهنگی بعمل آمده با موسسات ETS و IDP از 11 آوریل 2021 برابر با 22 فروردین ماه 1400 تا اطلاع ثانوی برگزاری نخواهد شد. زمان برگزاری این آزمون ها متعاقباً از طریق سازمان سنجش آموزش کشور و یا مراکز برگزار کننده این آزمون ها اعلام خواهد شد.

تاکید معاون وزیر بهداشت برای واکسیناسیون سریع تر دانشجویان

علی اکبر حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: از آنجایی که مکاتبات متعددی از سوی دانشگاه ها در خصوص ضرورت تزریق واکسن به دانشجویان صورت گرفته، اعلام می شود که موضوع در شورای معاونین طرح و مورد حمایت وزیر بهداشت قرار گرفت و در آخرین جلسه با معاونت بهداشت مقرر شد برای دانشجویان با اولویت اول زمینه دریافت واکسن با سرعت بسیار بالا فراهم شود.

جزئیات افزایش حقوق اعضای هیئت علمی در سال جدید

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در بحث افزایش حقوق های 1400 نیز شرح داد: در این راستا سه مرحله برای افزایش حقوق داریم؛ یک مرحله افزایش سنواتی 25 درصد است که بعد از ابلاغ ضوابط مربوطه از سوی سازمان امور اداری و استخدامی، کار ها را انجام خواهیم داد. مرحله دیگر سقف 2.5 میلیون تومان سقف افزایش است و مرحله دیگر بحث همسان سازی است که دو لایه دارد. یک لایه عمومی است و یک لایه هم بحث تمام وقتی است که مشغول تدوین ضوابط آئین نامه ای آن هستیم.

ثبت بیش از 66 هزار سند علمی در دنیا از سوی محققان ایرانی در سال 2020

غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به فراز و فرود های آموزش عالی در جهت دستیابی به دانش گفت: یکی از نتایج دستاورد های علمی کشورمان بود که در سال 2020 میلادی بیش از 66 هزار سند علمی از سوی محققان ایرانی در دنیا به ثبت رسیده است.

مهلت پذیرش بدون کنکور دکتری دانشگاه خواجه نصیر تمدید شد

مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون (استعداد های درخشان) دانشگاه خواجه نصیر تا روز شنبه 28 فروردین ماه 1400 تمدید شده است و پذیرش دانشجویان برای رشته های برق، عمران، مکانیک، صنایع، نقشه برداری، هوافضا، کامپیوتر، مهندسی و علم مواد، فیزیک و ریاضی خواهد بود.

مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران نیروی امریه جذب می کند

مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران جهت تامین نیروی انسانی متخصص، اقدام به جذب نیروی امریه برای سال 1400 نموده است. تاریخ اعزام اول تیرماه یا اول شهریورماه 1400خواهد بود و داوطلبان باید بومی استان البرز باشند. از واجدین شرایط دعوت به عمل می آید رزومه خود را حداکثر تا خاتمه فروردین 1400 به آدرس [email protected] ارسال کنند.

اعلام شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان امریه سربازی مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم

مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس مجوز های اخذ شده، در نظر دارد برای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از بین داوطلبان به صورت امریه خدمت سربازی در مراکز تابع استان ها و تهران در رشته های مورد نیاز دعوت به همکاری کند؛ لذا آن دسته از متقاضیانی که تمایل دارند به عنوان امریه در این مرکز خدمت مقدس سربازی خود را سپری کنند دعوت می شود تا 9 اردیبهشت ماه 1400 نسبت به ثبت درخواست و مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

سامانه سا ها با پلتفرم و قابلیت جدید در آینده ای نزدیک رونمایی می شود

بنابر اظهارات رئیس شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد رونمایی از سامانه جدید سا ها، گام بسیار مهمی در راستای تحقق شعار سال مبنی بر پشتیبانی و مانع زدایی در خصوص ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی به دانشجویان، اعضای هیات علمی و پژوهشگران در سطح کل کشور و دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

نتایج رتبه بندی و ارزیابی دانشگاه های دولتی درسال های 1399-1398 اعلام شد

محمد جواد دهقانی رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام در نشست مجازی روسای دانشگاه ها و موسسات پژوهشی، گزارش نتایج رتبه بندی دانشگاه های دولتی وموسسات پژوهشی را ارائه کرد.

جذب 1800 عضو جدید هیئت علمی در دانشگاه های علوم پزشکی

مهلت ثبت نام در هجدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وزارت بهداشت 31 فروردین خاتمه می یابد.

تمدید مهلت ثبت درخواست برای شرکت در جلسات پیش دفاع دکتری دانشگاه آزاد

محمد علی اکبری مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز در اردیبهشت ماه 1400، گفت: پیرو تصمیمات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص تعطیلی واحد های دانشگاهی مقرر شد مهلت ثبت درخواست برای شرکت در دومین دوره جلسات پیش دفاع دکتری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تا 6 اردیبهشت تمدید شود.

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد خرداد 1400 به صورت حضوری برگزار می شود

براساس بند های شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399، بخش کتبی (طرح سوال) آزمون جامع در تمام رشته ها استانی بوده (به استثنای واحد های ویژه مستقل) و به صورت حضوری و در قالب طرح تعاون (در واحد مرکز استان یا سایر واحد های استان) از تاریخ 1400/03/01 تا 1400/03/13 با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حقوق هیئت علمی ها افزایش یافت ، از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا انتظار داوطلبان دکتری 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق هیئت علمی ها افزایش یافت ، از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا انتظار داوطلبان دکتری 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید