توئیتر پست گمراه کننده مشاور ترامپ را حذف کرد

به گزارش سرگرمی های محبوب، شبکه اجتماعی توئیتر روز یکشنبه یک پست گمراه کننده از سوی مشاور ترامپ درباره کم اهمیت ارزیابی کردن تاثیر استفاده از ماسک برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را حذف کرده است.

توئیتر پست گمراه کننده مشاور ترامپ را حذف کرد

به گزارش گروه بین الملل سرگرمی های محبوب به نقل از رویترز، در حالی که تعداد موارد جدید ویروس کرونا در آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر به سرعت رو به افزایش است، توئیتر یک پست گمراه کننده از سوی دکتر اطلس مشاور ارشد دونالد ترامپ را حذف کرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی سرگرمی های محبوب بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، دکتر اطلس با انتشار پستی، کارایی و تاثیر پوشید ماسک برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را زیر سئوال برده و این مساله موجب شده تا توئیتر اقدام به حذف این پست کند.

این در حالی است که دولت ترامپ پیش از این اتهامات مربوط به انتشار پیام های متناقض از سوی کاخ سفید درباره استفاده از ماسک و تاثیر آن بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را تکذیب کرده است.

توئیتر ضمن حذف این پست دکتر اطلس اعلام کرده است که این مطلب در تناقض با سیاست اطلاعات گمراه کننده درباره ویروس کرونا است. توئیتر کلیه مطالب گمراه کننده درباره ویروس کرونا را حذف می کند.

در حالی که بیشتر کارشناسان بهداشت و سلامت و متخصصان پزشکی از استفاده از ماسک به عنوان راهکاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا حمایت کرده اند، ترامپ و برخی از مشاورانش حاضر به استفاده از ماسک و حمایت از این ایده نیستند.

ترامپ در حالی قصد دارد بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر به پیروزی برسد که ویروس کرونا تا به امروز بیش از 217 هزار نفر را در آمریکا به کام مرگ کشانده است.

آمارهای رویترز نشان می دهد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به سرعت رو به افزایش است و روز جمعه به تنهایی بیش از 69400 مورد جدید ابتلا به این ویروس گزارش شده است. این رقم یک ماه قبل به 46 هزار نفر رسیده بود. تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 8 میلیون نفر رسیده است.

ترامپ طی هفته های اخیر بارها ادعا کرده است که آمریکا بدترین دوره شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشته است.

تعداد فوتی های ناشی از ویروس کرونا در آمریکا نیز به 700 نفر در روز می رسد ولی تعداد بستری شدگان در بیمارستان ها به سرعت رو به افزایش است. این بدان معناست که آمریکا طی هفته های آینده با افزایش چشمگیر تعداد فوتی ها روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توئیتر پست گمراه کننده مشاور ترامپ را حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر پست گمراه کننده مشاور ترامپ را حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید