حمله تند با ناسزا به مهراد جم جدیدترین پست افتضاحش!

به گزارش سرگرمی های محبوب، خبرنگاران:مهراد جم با انتشار عکسی و جمله ارادت اینستاگرام خود را بروز نموده و موجی از ناسزاها را به جان خرید .

حمله تند با ناسزا به مهراد جم جدیدترین پست افتضاحش!

مهراد جم از خواننده، ترانه سرا و آهنگساز تازه کار و جویای نامی است که خیلی زود به معروفیت رسید. از نظر بعضی متخصصان موسیقی ترانه های مهراد جم ضعیف است و صدایش پختگی ندارد. آنها معتقدند چون سبک آهنگ های مهراد جم به کپی دست چندم آثار رپ شبیه است، به زودی تاریخ انقضایش فرا می رسد و مهراد جم شانسی برای قرار گرفتن در فهرست پرطرفدارترین خواننده های ایرانی نخواهد داشت.محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم 14 مرداد ماه سال 1376 در آبادان به جهان آمد.

مهراد جم اصالتا عرب است و گفته شده در کودکی بسیار شر و شیطان بوده است.مهراد در سن 14 سالگی در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد. این سریال از سیمای مرکز آبادان پخش شد. از 15 سالگی با دستگاه های موسیقی و ساز آشنا شد و به خوانندگی روی آورد.

در 16 سالگی آهنگ حس بد را با نام محسن سعیدی کیا منتشر کرد. پس از مدتی سکوت در سال 1396 با مسعود جهانی پرودیوسر به نام این روزها آشنا شد و به تهران مهاجرت کرد. حمایت های وی از مهراد باعث شده تا جم در پست ها و اشتوری هایش او را به عنوان پدر خطاب کند.

مسعود جهانی صفر تا 100 راستا را با خواننده همراهی میکند و پس از معروفیت و معروفیت، با او به صورت درصدی کار میکند که تا الان نتایج خوبی نیز در برداشته است. وی در حال حاضر در کنار حامد برادران و مشخص راهبر و … از برترین تنظیم نمایندگان حال حاضر موسیقی ایران است.

مهراد جم با انتشار این عکس و کپشن زیر اینستاگرام خود را بعد از مدت ها بروز کرد :

اِرادَت ✋

همین نوشتار کوتاه کافی بود تا تعداد زیادی به او حمله نمایند و از اینکه با خونسری بی خیال بچه مشترکشان با جهان جهانبخت شده است او را به باد انتقاد بگیرند !

دلگرم

منبع: رکنا

به "حمله تند با ناسزا به مهراد جم جدیدترین پست افتضاحش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند با ناسزا به مهراد جم جدیدترین پست افتضاحش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید