خلق ثروت ، تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارمندان از شاخصه های ارزیابی مدیران است

به گزارش سرگرمی های محبوب، خبرنگاران/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور موجب تحول در استان خواهد شد، گفت: جذب اعتبار و تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارمندان از شاخصه های ارزیابی مدیران است.

خلق ثروت ، تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارمندان از شاخصه های ارزیابی مدیران است

حسن بهرام نیا در نشست آنالیز مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، با تاکید بر برنامه ریزی هدفمند و منسجم برای تکمیل طرح ها و توسعه استان، اظهار کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به استان 112 طرح و پروژه با اعتبار 2 هزار و 455 میلیارد تومان به صورت ریالی و 4.45 میلیون دلار به صورت ارزی و بعلاوه 1860 میلیارد تومان تسهیلات در سفر رییس جمهوری به این استان اختصاص یافته است که ضرورت دارد مدیران پیگیر جذب اعتبارات حوزه ها و پروژه های خود باشند.

وی اضافه کرد: مدیران و فرمانداران باید با همه توان، پیگیر جذب اعتبارات ملی برای تکمیل طرح های نیمه کاره استان باشند و از ظرفیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی بهره گیرند.

استاندار ایلام با اشاره به اعتبارات ایلام در سال 1401 گفت: مجموع اعتبارت عمرانی و جاری سال 1401 سه هزار و 374 میلیارد تومان است که در مقایسه با اعتبارات سال گذشته 26.2 درصد رشد داشته است.

بهرام نیا از مدیران کل استانی خواست که علاوه بر کوشش برای تحقق بودجه سنواتی، پیگیری های لازم را برای تحقق اعتبارت مصوبات سفر رییس جمهوری را در دستور کار قرار دهند.

وی پیگیری مصوبات سفر، خلق پول و منابع و حفظ نظم و نظارت برامور را سه شاخصه اصلی ارزیابی مدیران مطرح نمود و گفت : یکی از ملاک های ارزیابی ما از مدیران آنالیز اندازه کوشش و پیگیری مصوبات سفر از سوی مدیران و پروژه های آن دستگاه است، که هرچه اندازه این کوشش ها، نتایج و موفقیت ها بیشتر باشد قطعا نمره بالاتری را در پی خواهد داشت.

استاندار ایلام از تشکیل کمیته ای جهت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان و اندازه پیشرفت فیزیکی پروژه ها و دریافت اعتبارات خبرداد و گفت: این کمیته متشکل از مدیران دفتر فنی و بازرسی استانداری، رئیس خزانه استان، معاون بودجه سازمان مدیریت ، نماینده بانک ها و معاونین پیگیر دستگاههای اجرایی که مدام باید در مرکز پیگیر مصوبات باشند با ریاست معاون عمرانی تشکیل گردد و گزارش آن مرتبا اعلام گردد.

بهرام نیا با بیان اینکه یکی دیگر از ملاک های ارزیابی مدیران عایدیزایی و خلق پول و خلق منابع است، گفت: مدیران، فرمانداران و تمامی کسانی که توفیق خدمتگذاری به مردم را دارند باید بتوانند با عایدی زایی، خلق پول و منایع و جذب اعتبارات ملی زمینه توسعه استان را فراهم اورند.

وی اضافه کرد: هنر مدیر این است که بتواند با وجود محدودیت ها و کمبود امکانات پروژه ها را به اتمام رسانده و موفقیت کسب کند.

استاندار ایلام یکی دیگر از ملاک های ارزیابی مدیران را حفظ نظم و نگهداری فضای در اختیار و رعایت شأن ارباب رجوع و کارمند دانست و گفت: همه مدیران نگهداری از اماکن، توجه به نظم و بهداشت عمومی و روانی، توجه به فضای کالبدی و پیرامونی دستگاه، تکریم ارباب رجوع و کارمند و توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار قرار دهند چرا که بخش عمده ای از عمر کارکنان در این فضای اداری سپری می گردد.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر آبرسانی و تامین آب پایدار منطقه ها محروم هلیلان، گفت: فرماندار، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران آبفا از محل اعتبارات محرومیت زدایی مقدمات تامین آب حیاتی ترین احتیاج بشر را در این منطقه ها فراهم آورند.

وی استفاده از ظرفیت خیرین در ساخت مدارس و تبدیل مدارس کانکسی به ساختمان در منطقه ها محروم را یک ضرورت دانست و بر تجمیع دانش آموزان در روستاهای بزرگ تر و ساخت مدارس تاکید نمود.

بهرام نیا با تاکید بر افزایش سرانه ورزشی و پراکندگی مطلوب این فضاها به منظور دسترسی همه مردم گفت : با برنامه ریزی کوشش گردد اماکن ورزشی سایر دستگاه ها در اختیار مردم قرار گیرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه تعداد 94 روستای استان از نعمت گاز برخوردار نیستند بر ضرورت تکمیل و توسعه گازرسانی در کمترین زمان ممکن در این منطقه ها تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خلق ثروت ، تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارمندان از شاخصه های ارزیابی مدیران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلق ثروت ، تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارمندان از شاخصه های ارزیابی مدیران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید