کسب و کار

گوشی های سری گلکسی S24 در چین از هوش مصنوعی متفاوتی استفاده می کنند

سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی S24 در چین، با غول هوش مصنوعی این کشور به نام بایدو همکاری کرده است. برخلاف سایر بازارها که سری گلکسی S24 از مدل هوش مصنوعی Gemini استفاده می کنند، در بازار چین این گوشی ها مبتنی بر مدل هوش مصنوعی Ernie هستند که از طریق بایدو پیشرفته...

6 بهمن 1402

عبدی: حکومت، نقد رسانه ای را دشمنی با خود تلقی می نماید

عباس عبدی در اعتماد نوشت: یکی از مشکلاتی که رسانه ها و روزنامه نگاران با آن دست به گریبان هستند، تصوری است که از انتشار مطالب انتقادی آنان وجود دارد. حکومت، نقد رسانه ای را علیه و دشمنی با خود تلقی می نماید، حتی بعضی از مخالفان حکومت نیز چنین برداشتی دارند...

5 اردیبهشت 1402

شروع بزرگترین عرضه خودرو در کشور از امروز ، 50 هزار خودرو به مشتریان تحویل داده می گردد ، قیمت خودرو در بازار آزاد کاهش می یابد؟

دو خودروساز بزرگ کشور از امروز دوشنبه بزرگترین عرضه هفتگی خود را شروع کردند و قرار است تا انتها هفته بالغ بر 50 هزار خودرو به مشتریان تحویل داده گردد که رکورد جدیدی محسوب می گردد.

4 اردیبهشت 1402

شروع پیش فروش بلیت قطارهای مسافریِ اردیبهشت ماه از فردا

خبرنگاران: فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی 29 فروردین تا 20 اردیبهشت فردا (سه شنبه 22 فروردین ماه) شروع می گردد.

21 فروردین 1402

صف خرید خودرو خلوت می گردد؟، چالش مادران برای خرید خودرو

اخبار منتشر شده نشان می دهد مادران دارای دو فرزند و بیشتر چنانچه قصد داشته باشند تا در این طرح فروش گسترده خودرو حضور پیدا نمایند باید همچون متقاضیان عادی مسیر را طی نمایند.

21 اسفند 1401

شروع طرح برخورد با گرانفروشی گوشت در کشور ، فروش گوشت فقط به یک شرط انجام گردد

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در گزارش میدانی امروز از فروشگاه های عرضه گوشت در تهران، بر اساس فاکتورهای خرید، طرح نظارت را اجرایی نموده ایم.

1 اسفند 1401

هوندا هیدروژنی آمد

شرکت هوندا موتور ژاپن گفت که تولید سیستم پیل سوختی هیدروژنی جدیدی را که به طور مشترک با شرکت جنرال موتورز ساخته شده است، در سال جاری آغاز خواهد کرد و به تدریج فروش خود را در این دهه افزایش خواهد داد تا تجارت هیدروژنی خود را توسعه دهد.

18 بهمن 1401

عکس ، رقیب طارمی گران ترین بازیکن تاریخ لیگ جزیره شد

برترین بازیکن جوان جام جهانی 2022 با رقمی نجومی به باشگاه چلسی انگلیس پیوست.

15 بهمن 1401

پیرترین موجود زنده تهران را اینجا بببینید، از افسانه کفاش پیر عودلاجون چه می دانید؟

عودلاجان، محله قدیمی و تاریخی مرکز، پیشینه ای 400 ساله دارد، بیش از تهران. این محله امامزاده ای دارد در دل خود به نام امامزاده یحیی (ع). آنچه این امامزاده را از امامزاده های دیگر متمایز نموده، درخت چناری است که عمرش بیش از 900 سال برآورد شده است.

28 دی 1401

مهمترین دلایل برای پیش رو بودن ژاپن در دنیا

ژاپن، یکی از پیشرو ترین و آینده گرایانه ترین کشورهای دنیا به شمار می رود. این کشور، برای مقدمات المپیک توکیو که قرار است در سال 2020 در ژاپن برگزار گردد، اقدامات بسیار زیادی انجام داده و برنامه دارد تا زیربنای فوق العاده و مهارت های سازمانی کم نظیر خود...

22 دی 1401

روستای خرو نیشابور ، طبیعتی بکر در دل خراسان رضوی

اگر قصد سفر به خراسان رضوی را دارید، از تماشا روستای خرو غافل نشوید. هرچند که این روستا در ایران و دنیا به علت آلوهای مرغوبش مشهور است، اما دارای جاذبه های بی نظیر بسیار، آثار باستانی و نیز طبیعتی بکر است که حتما باید این همه زیبایی را دید. این روستا آنقدر...

19 دی 1401

همه چیز درباره گوشی پیکسل3a ، از قیمت مناسب تا کیفیت میانه

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند منتظر هستند جدیدترین گوشی گوگل موسوم به پیکسل 3a را دیدار نمایند. بر همین اساس نیز بازار شایعات در خصوص این گوشی بسیار داغ شده است.

8 دی 1401

امضای تفاهمنامه ای به منظور ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته

خبرگزاری مهر/ براساس گزارش های بدست آمده، امضای تفاهمنامه ای به منظور ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته صورت گرفت.

5 دی 1401

فروش انسولین قلمی بدون نسخه پزشک و به صورت آزاد تخلف است

مدیر کل داروی سازمان غذا و دارو گفت: داروهای برند و ژنریک انسولین قلمی تامین شده و تولید داخلی برخی از انواع آن افزایش داشته است.

4 آذر 1401

تجاری سازی عبور از دره مرگ فناوری

خیرالدین بابیان اینکه زیست بوم فناوری کشور در حال کامل شدن است گفت: تجاری سازی محصولات دانش بنیان عبور از دره مرگ فناوری است.

19 آبان 1401

شروع ثبت سفارش تک جلدی کتاب های درسی

امکان ثبت سفارش تک جلدی کتاب های درسی دوره ابتدایی برای دانش آموزان و معلمان از امروز دوشنبه (18 مهرماه) و دوره های اول و دوم متوسطه نظری و کتاب های عمومی فنی وحرفه ای و کاردانش از یکشنبه (24 مهرماه) فراهم می گردد.

19 مهر 1401

داروی ایلیا را از شبکه های اجتماعی نخرید! خطر نابینایی وجود دارد

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو نسبت عوارض شدید منجر به نابینایی داروی ایلیا که به صورت غیرمجاز در شبکه های اجتماعی عرضه می گردد، هشدار داد.

12 مهر 1401

پیغام نو اریک کانتونا؛ می خواستم یاری کنم اما نگذاشتند

به نقل از دیلی میل، اریک کانتونا در گفت و گو با نشریه اتلتیک انگلیس مدعی شد به باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد داده بود که به عنوان مدیر فوتبال به این تیم یاری کند، اما اِد وودوارد مدیراجرایی سابق شیاطین سرخ به او پاسخ منفی داده است. کانتونا در اواخر سال...

6 مهر 1401

خیابان نظامی باکو ؛ پیاده روی لذت بخش با طعم خرید های لوکس

در دنیا خیابان هایی هستند که در کنار کاربری عمومی شان توانسته اند معروفیت دنیای کسب نمایند؛ نظیر خیابان شانزه لیزه پاریس، خیابان پنجم نیویورک و خیابان مشاهیر هالیوود. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از مشهور ترین خیابان های دنیا در همین همسایگی...

13 مرداد 1401

سوغات کرمان و همه چیز درمورد صنایع دستی کرمان

کرمان با داشتن 7 اثر ثبت شده در لیست میراث جهانی یونسکو، در مقام اول ایران از این منظر واقع شده است. کرمان به لطف تولیدات مرغوب خود، چندین سال است که رتبه نخست صادرات غیرنفتی کشور را نیز از آن خود نموده است. بسیاری از این تولیدات و محصولات جنبه سوغاتی نیز...

13 مرداد 1401
تعداد: (137)