استارتاپ

چگونه بدون ضامن وام خرید کالا بگیریم؟

به گزارش خبرنگاران، در روزهایی که تورم از مرز 43 درصد عبور نموده و قدرت خرید مردم افت شدیدی داشته، بعضی شرکت ها و نهادها در کنار بانک ها، طرح هایی برای خرید اقساطی شروع نموده اند. یکی از دلایل این اتفاق، تورم بیشتر کالاهای بادوام از تورم میانگین است.

10 مرداد 1400

ایده ها و طرح های نوین آموزش و یادگیری حوزه سلامت حمایت می شوند

معاونت آموزشی وزارت بهداشت، حمایت از ایده ها و طرح های نوین آموزش و یادگیری در حوزه سلامت را در دستور کار قرار داد.

30 خرداد 1400

دوشنبه های استارت آپی در حوزه فرآورده های دارویی 2 برگزار می شود

رویداد آنلاین دوشنبه های استارت آپی با هدف جذب سرمایه در حوزه فرآورده های دارویی 2، سیزدهم اردیبهشت ماه به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

17 خرداد 1400

میادین میوه نمونه پیروز مدیریت یکپارچه شهری است

شهر: شهردار تهران گفت: سازمان میادین میوه و تره بار تجربه موفقی از مدیریت یکپارچه شهری است که نشان می دهد اگر اختیارات و مسئولیت ها متمرکز گردد می توان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.

8 فروردین 1400

پهپاد Ravn X؛ پهپادی برای استقرار ماهواره&zwnj در مدار زمین در 180 دقیقه

این پهپاد غول پیکر می تواند برای رسیدن به ارتفاعات بالا از هر باند پروازی استفاده کند و بعد از رسیدن به ارتفاع مورد نظر مرحله دوم پرواز آن برای انتقال محموله خود به فضا آغاز می شود.

19 دی 1399

سرمایه گذاری جدید تپسی برای توسعه بازارهای جدید

سرویس جدید تپسی با عنوان هم خط شروع به کار کرد. این سرویس که بر پایه استفاده از خودروهای پرظرفیت مانند مینی بوس و اتوبوس و با همکاری استارتاپ به همراه طراحی شده، با هزینه مالی و راحتی کاربری، جایگزین مناسبی برای حمل و نقل عمومی به شمار می رود.

28 آبان 1399

دانش کلید عبور از بحران کرونا در ایران، درآمد 120 هزار میلیاردی دانش بنیان ها در سال 98

ستاری گفت: شرایط فعلی کشور خاص است اما این موارد با تدبیر و صبر حل می گردد و کلیدش در اختیار دانش است.

19 اردیبهشت 1399

فهرست خلاق ترین شرکت های دنیا

خبرنگاران : در تازه ترین لیست از خلاق ترین شرکت های دنیا نام شرکت های تکنولوژی و استارت آپی بیشتر به چشم می خورد. مجله FastCompany در تازه ترین شماره خود براساس شاخص های متعدد از جمله نحوه تبلیغات گرفته تا فضای کاری و همچنین عملکرد، خلاق ترین شرکت...

13 اردیبهشت 1399