دوشنبه های استارت آپی در حوزه فرآورده های دارویی 2 برگزار می شود

به گزارش سرگرمی های محبوب، رویداد آنلاین دوشنبه های استارت آپی با هدف جذب سرمایه در حوزه فرآورده های دارویی 2، سیزدهم اردیبهشت ماه به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

دوشنبه های استارت آپی در حوزه فرآورده های دارویی 2 برگزار می شود

به گزارش گروه فناوری سرگرمی های محبوب، رویداد آنلاین دوشنبه های استارت آپی با هدف جذب سرمایه در حوزه فرآورده های دارویی 2، از ساعت 10 تا 12 روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برای استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان این حوزه برگزار می شود.

در این رویداد 6 استارت آپ حوزه فرآورده های دارویی 2، شامل روتین، نوآوران پیشرو شیمی پاسارگاد، داروسازان سورنا اکسیر، عصاره انار، بهین اکسیر هستی و طرح قرص خمیر دندان توانمندی های خود را به سرمایه گذاران خطرپذیر ارائه می کنند.

همچنین خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه سرمایه گذاری تشریح شده و شرایط استفاده از این خدمات به مخاطبان ارائه می شود.

شایان ذکر است حضور در این رویداد به صورت آنلاین و برای عموم رایگان است و علاقه مندان می توانند از طریق لینک https://online.inif.ir/ch/demoday در این رویداد حضور یابند. متقاضیان همچنین می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 021-86088609 تماس حاصل کنند.

در طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق منابع مالی را در قالب سرمایه گذاری و نه تسهیلات ارایه می دهد، به طوری که هر طرحی را عاملان صندوق نوآوری یعنی صندوق های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت 20 درصدی در آن طرح باشند صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا 80 درصد از منابع باقیمانده را تامین کرده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دوشنبه های استارت آپی در حوزه فرآورده های دارویی 2 برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوشنبه های استارت آپی در حوزه فرآورده های دارویی 2 برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید