نسخه بتای اورواچ 2 اواسط بهار در دسترس قرار خواهد گرفت

به گزارش سرگرمی های محبوب، شرکت بلیزارد (Blizzard) یک به روزرسانی ویدئویی نو در مورد بازی اورواچ 2 (Overwatch) منتشر کرد. در این به روزرسانی اعلام شد که نسخه آزمایشی محدود این بازی در اوایل خرداد ماه سال 1401 (اواخر آوریل 2021) عرضه خواهد شد. شما می توانید برای این نسخه در سایت رسمی اورواچ ثبت نام کنید. نکته مهم اینجاست که این نسخه تنها دارای بخش مبارزه بازیکن علیه بازیکن (PvP) است.

نسخه بتای اورواچ 2 اواسط بهار در دسترس قرار خواهد گرفت

بازی اورواچ 2 در سال 2019 برای کنسول های نسل 8 و کامپیوتر معرفی گشت. در آن زمان حرفی از کنسول های نسل 9 نبود اما قطعاً این عنوان برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس و ایکس نیز عرضه خواهد شد. در ویدئوی عرضه شده از اورواچ 2 تیم سازنده اعلام کردند که این بازی از لحاظ توسعه در شرایط خوبی قرار گرفته است. در اصل تیم سازنده تمام تلاش خود را خواهند کرد تا یک عنوان بسیار خوب بسازند.

در این مدت خبر چندانی از اورواچ 2 نبود. یعنی اطلاعات زیادی از شرایط ساخت این بازی یا موارد موجود در آن منتشر نشد. از طرفی بلیزارد با توجه به مشکلاتش نتوانست چندان با طرفداران در ارتباط باشد. هدف اصلی اورواچ 2 ارائه محتوای تازه به کاربران است. آن هم در مدت زمان کوتاه و به صورت دائم.

حال برای اینکه اورواچ زودتر در دسترس کاربران قرار بگیرد، دو بخش بازیکن علیه بازیکن (PvP) و بازیکن علیه هوش مصنوعی (PvE) از یکدیگر جدا شده انذ. به همین دلیل بخش بازیکن علیه بازیکن زودتر از قسمت دیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در این بخش موارد زیادی به بازی اضافه شده اند. از حالت تازه تیم های 5 نفره تا حالت کاملاً تازه Push به همراه قهرمانان و قابلیت های تازه که به بازی افزوده شده اند.

نسخه آلفای بازی اورواچ 2 از هفته آینده به صورت محدود در دسترس تعداد بسیار کمی از افراد قرار خواهد گرفت. این افراد نیز تعدادی از کارمندان بلیزارد و برخی از بازیکنان حرفه ای این بازی هستند. در ادامه بعد از اینکه مرحله آلفا طی شد به مرحله بتا می رسند. اینجاست که این بازی به صورت محدود در دسترس برخی از کاربران که ثبت نام کرده اند، قرار خواهد گرفت.

نکته مهم اینجاست که اگر هدف بلیزارد ارائه محتوای زیاد است، باید به طور دائم با طرفداران در ارتباط باشد. با اینکار این شرکت می تواند محتوایی که مورد درخواست است را ارائه دهد. پس ارائه نسخه های مختلف اورواچ قبل از عرضه یک کاری کاملاً منطقی بوده که برای رسیدن به هدف اصلی بلیزارد لازم است.

حال امیدواریم که اورواچ 2 یک عنوان بسیار متفاوت از شماره 1 باشد. با اینحال اصالت خود را حفظ کند. به دلیل اینکه اورواچ یکی از بهترین بازی های آنلاین تاریخ است و اگر شماره 2 در حد یک آپدیت باشد، کمی ناامید کننده خواهد بود.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه بتای اورواچ 2 اواسط بهار در دسترس قرار خواهد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بتای اورواچ 2 اواسط بهار در دسترس قرار خواهد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید