رضایت نمایندگان مجلس از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، حوزه نشر و کتاب تقویت می شود

به گزارش سرگرمی های محبوب، ارشاد استعدادی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان با بیان اینکه در آستانه خاتمه بزرگترین رویداد فرهنگی کشور، نمایشگاه کتاب تهران هستیم اظهار کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی که در نوع خود بی نظیر و در سطح کشور به عنوان رویداد متمرکز فرهنگی است، کاملا مردمی و همراه با شور و نشاط است.

رضایت نمایندگان مجلس از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، حوزه نشر و کتاب تقویت می شود

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به دو شکل حضوری و مجازی مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد ادامه داد: با وجود اینکه طی 10 روز برگزاری نمایشگاه شاهد تعطیلی مجلس، صحن و کمیسیون ها بودیم اما نسبت به سال گذشته رشد بازدید کنندگان مردم از نمایشگاه نیز چشمگیر بود.

مدیرکل پارلمانی وزارت ارشاد یادآور شد: کنندگان مردم در مجلس نیز اکثرا در نمایشگاه حضور یافته و از نزدیک در چند و چون تازه های نشر قرار گرفتند.

وی اضافه نمود: طبق بازخوردی که از نمایشگاه داشتیم، همه کنندگان رضایت کامل را هم از برگزاری چنین رویداد بزرگ فرهنگی و هم از وزانت کار و حضور پررنگ مردم و شوری که حاکم بود، داشتند.

استعدادی اعلام کرد: حضور کنندگان مردم در نمایشگاه علاوه بر اینکه نشان از مردمی بودن آنهاست، در ریل گذاری هایی که در توسعه این فرهنگ ناب و اصیل است نیز اثرگذار است.

وی یادآور شد: در ایامی هستیم که قرار است برنامه پنج ساله هفتم توسعه در مجلس نیز بررسی شود که کنندگان می توانند به تقویت فضاهای فرهنگی و توسعه آنها کمک کنند.

استعدادی اعلام کرد: حضور کنندگان در نمایشگاه باعث می شود آنها از مسائل حوزه نشر و کتاب نیز مطلع شوند و بتوانند در راستای رفع کاستی ها گام بردارند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رضایت نمایندگان مجلس از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، حوزه نشر و کتاب تقویت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت نمایندگان مجلس از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، حوزه نشر و کتاب تقویت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید