روحانی درگذشت پدر شهیدان امینی را تسلیت گفت

به گزارش سرگرمی های محبوب، رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمدعلی امینی پدر شهیدان والامقام امرالله، قاسم و مرتضی امینی را تسلیت گفت.

روحانی درگذشت پدر شهیدان امینی را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاسی سرگرمی های محبوب، حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج محمدعلی امینی پدر شهیدان والامقام امرالله، قاسم و مرتضی امینی از غیورمردان دوران دفاع مقدس، تاکید کرد که این غیورمردان، الگویی بی بدیل برای ملت قدرشناس ایران بوده و نام نیک آن ها در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس، برای همیشه الهام بخش باقی خواهد ماند.

متن پیام تسلیت وی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج محمدعلی امینی پدر شهیدان والامقام امرالله، قاسم و مرتضی امینی از غیورمردان دوران دفاع مقدس، موجب تألم خاطر شد.

در سایه صبوری و فداکاری و ارادت خالصانه چنین پدران دریادل به مکتب همیشه پرفیض و جاری عاشورا است که مشعل پایداری و اقتدار امروز ملت ایران بیش از پیش پرتوافشانی می کند. این غیورمردان، الگویی بی بدیل برای ملت قدرشناس ایران بوده و نام نیک آن ها در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس، برای همیشه الهام بخش باقی خواهد ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان اصفهان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای آن اسوه مقاومت و ایستادگی رحمت واسعه و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "روحانی درگذشت پدر شهیدان امینی را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی درگذشت پدر شهیدان امینی را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید