روزهای خوب کاغذی در انتظار رسانه های مکتوب مازندران

به گزارش سرگرمی های محبوب، خبرگزاری خبرنگاران- با پیگیری های رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران جلسه ای با موضوع تامین کاغذ رسانه های مکتوب مازندران به میزبانی مدیرکل بنادر مازندران و با حضور مدیرکل و معاون رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و وارد کننده کاغذ در بندر نوشهر برگزار گردید .

روزهای خوب کاغذی در انتظار رسانه های مکتوب مازندران

به گزارش خبرنگارسرگرمی های محبوبدفترمازندران درساری ، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در این جلسه گفت: در بحران کاغذی که امروز داریم رسانه های مکتوب مازندران انتظار دارند برای برطرف مشکل کاغذ آنها گامی برداشته گردد.

محمدتقی انزان پور گفت: با پیگیری های رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران که با بنده و تاجر حوزه کاغذ مذاکره داشتند جلسه امروز با حضور مدیرکل و معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار تا به نتیجه مثبت برسیم.

وی ادامه داد:یاری به رسانه های بومی وظیفه ما است و انتظار ما از وارد نماینده کاغذ این است تا احتیاج رسانه های مکتوب مازندران به صورت مستقیم با نرخ تمام شده ورود به بندر نوشهر در همین جا تحویل داده گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران نیز در این گفت: بحران کاغذ جدی است و ما اکنون شرایط سختی در حوزه چاپ رسانه های مکتوب در استان مازندران در بحث تامین کاغذ داریم.

عباس زارع گفت: از پیگیری خانه مطبوعات استان مازندران و ورود جدی مدیرکل بنادر مازندران برای برطرف مشکل کاغذ صمیمانه تقدیر می کنم و امیدوارم با مساعدت وارد نماینده محترم کاغذ مسائل برطرف گردد.

وی ادامه داد: در ماه حدود 25 تن مصرف کاغذ به وسیله رسانه های مکتوب ما است که اکنون برای تهیه کاغذ دچار مشکل هستیم.

زارع بیان داشت: در سفری که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مازندران داشتند فرمودند که پیش بینی می گردد این بحران در اسفند سال جاری از بین برود و فرایند عادی در حوزه کاغذ در کشور را ببینیم.

وی گفت: امیدواریم با مساعدت مدیرکل بنادر استان مازندران و وارد نماینده کاغذ یاری خوبی در حوزه کاغذ به رسانه های مازندران گردد.

نماینده شرکت وارد نماینده کاغذ نیز در این جلسه بیان داشت: ما نیز در کشور در پی برطرف بحران کاغذ هستیم و برای این امر جلسات متعددی را برگزار نموده ایم.

رجب پور گفت: ما ارادت ویژه ای به آقای انزان پور مدیرکل بنادر مازندران داریم ودستوری که ایشان صادر نمایند صددرصد از سوی ما اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: بیشتر واردات کاغذ ما به وسیله بندر نوشهر است و نگاه ویژه ای به رسانه های مکتوب مازندران خواهیم داشت و قطعا قولی که بدهیم اجرایی می کنیم.

وی اضافه نمود: طبق صحبت های مدیرکل محترم ارشاد و تاکید های آقای انزان پور برای ماه دی 25 تن کاغذ و برای ماه بهمن 35 تن کاغذ برای رسانه های مکتوب استان مازندران اختصاص می دهیم.

رجب پور بیان داشت: قیمت هرکیلو کاغذ برای رسانه های مازندران با توجه به تاکیدات فراوان مدیرکل بنادر که حق بزرگی گردن ما دارند بر اساس واردات مستقیم کاغذ خواهد بود.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران نیز در این جلسه گفت: از کوشش و مساعدت ویژه مدیرکل بنادر مازندران برای برطرف مشکل کاغذ رسانه های استان مازندران تشکر می کنم.

ساسان شیخی بیان داشت: امیدوارم با مساعدت شرکت وارد نماینده کاغذ به زودی این مقدار کاغذ که اعلام شد در اختیار رسانه های مکتوب استان مازندران قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "روزهای خوب کاغذی در انتظار رسانه های مکتوب مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای خوب کاغذی در انتظار رسانه های مکتوب مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید