سرمایه گذاری جدید تپسی برای توسعه بازارهای جدید

به گزارش سرگرمی های محبوب، سرویس جدید تپسی با عنوان هم خط شروع به کار کرد. این سرویس که بر پایه استفاده از خودروهای پرظرفیت مانند مینی بوس و اتوبوس و با همکاری استارتاپ به همراه طراحی شده، با هزینه مالی و راحتی کاربری، جایگزین مناسبی برای حمل و نقل عمومی به شمار می رود.

سرمایه گذاری جدید تپسی برای توسعه بازارهای جدید

در کنار هزینه کاملا مالی برای کاربران، این سرویس در شرایط شیوع کرونا نیز گزینه ای ایمن و مطمئن برای جابجایی درون شهری است. فروش بلیط نصف ظرفیت خودرو، حفظ فاصله فیزیکی ایمن در خودرو، الزام استفاده از ماسک برای راننده و مسافر و عدم احتیاج به حضور در ترمینال ها و ایستگاه های شلوغ، جزو مزایای این محصول برای استفاده در شرایط شیوع کرونا است.

این سرویس، برای سفرهای روزانه مانند رفت و آمد از خانه تا محل کار یا دانشگاه بسیار کاربردی است چرا که قابل برنامه ریزی بوده و از اتلاف وقت مسافر نیز جلوگیری خواهد نمود. کاربران این سرویس می توانند به وسیله اپلیکیشن تپسی، به تعداد مورد نظرشان بلیط تهیه نموده و راس ساعت تعیین شده، در ایستگاه مورد نظر سوار مینی بوس شوند. همچنین با استفاده از این سرویس، احتیاج به جابجایی بین خطوط مترو و اتوبوس در جهتهای طولانی از بین رفته و کاربر می تواند کل جهت را از مبدا تا مقصد، بدون جابجایی و انتظار طی کند.

سرویس هم خط تپسی که با همکاری استارتاپ به همراه طراحی و عملیاتی شده، در فاز اول به صورت محدود در جهتهای تعیین در تهران در دسترس کاربران است و در ادامه، با ظرفیت بیشتر در تهران و شهرهای عظیم، توسعه داده خواهد شد. برای استفاده از این سرویس، ضروری است کاربران آخرین نسخه نرم افزار تپسی را از وب سایت این شرکت دریافت و نصب نمایند.

منبع: فرارو

به "سرمایه گذاری جدید تپسی برای توسعه بازارهای جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری جدید تپسی برای توسعه بازارهای جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید