مشخصات کلیدی گلکسی S23 لو رفت؛ تغییرات جزئی نسبت به S22

به گزارش سرگرمی های محبوب، اگر پیگیر خبرهای مربوط به جدیدترین گوشی های پرچم دار سامسونگ بوده باشید، احتمالا می دانید که این گوشی ها قرار نیست با تغییرات زیادی روبرو شوند و از جهات مختلف شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارند. حالا به لطف یکی از افشاگران، می توانیم به مشخصات کلیدی گلکسی S23 بپردازیم.

مشخصات کلیدی گلکسی S23 لو رفت؛ تغییرات جزئی نسبت به S22

طبق اعلام این افشاگر، گلکسی S23 مانند مدل های 2020، 2021 و 2022 از 8 گیگابایت رم بهره می برد و در کنار آن حافظه 128 یا 256 گیگابایتی انجام وظیفه می نماید. ظرفیت این باتری به 3900 میلی آمپر ساعت می رسد که اندکی بزرگ تر از باتری استفاده شده برای نسل قبلی است. ولی از طرف دیگر باید خاطرنشان کنیم که گوشی های S21 و S20 با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار شدند. بعلاوه نباید شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی را از قلم بیندازیم که در این زمینه هم شاهد تغییری نیستیم. سامسونگ از جمله شرکت هایی است که در زمینه سرعت شارژ بسیار محتاطانه عمل می نماید.

دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است که از لرزشگیر اپتیکال هم بهره می برد. در کنار آن اولترا واید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی هم دیده می گردد. برای ثبت عکس های سلفی هم می توانید از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی استفاده کنید. این یعنی در نگاه اول با همان دوربین های نسل قبلی روبرو هستیم ولی ممکن است سامسونگ بعضی سنسورها و لنزها را تغییر داده باشد.

در پنل جلویی این گوشی نمایشگر 6.1 اینچی AMOLED تعبیه شده که رزولوشن آن مانند نسل قبلی 1080 در 2340 پیکسل است. یکی دیگر از افشاگران مدعی شده که حاشیه های اطراف این نمایشگر حدود 1 میلی متر ضخیم تر از نسل قبلی هستند. بعلاوه طبق رندرهای منتشر شده، دیگر خبری از ماژول دوربین جداگانه نیست و هر سه دوربین به طور مجزا روی پنل پشتی تعبیه شده اند.

این افشاگر می گوید گلکسی S22 با اسنپدراگون 8 نسل 2 راهی بازار می گردد. اما هنوز تعیین نیست که آیا سال جاری برخلاف سال های گذشته صرفا شاهد استفاده از چیپست اسنپدراگون خواهیم بود یا اینکه بار دیگر بعضی منطقه ها با تراشه اگزینوس به دست کاربران می رسند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات کلیدی گلکسی S23 لو رفت؛ تغییرات جزئی نسبت به S22" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی گلکسی S23 لو رفت؛ تغییرات جزئی نسبت به S22"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید