مورد عجیب پنالتی برای رئال در ال کلاسیکو

به گزارش سرگرمی های محبوب، از دو سال پیش که VAR به لالیگا آمده، تنها 5 مورد مشابه پنالتی روز گذشته برای رئال در ال کلاسیکو با دخالت این تکنولوژی همراه شده است.

مورد عجیب پنالتی برای رئال در ال کلاسیکو

به گزارش گروه ورزشی سرگرمی های محبوب به نقل از موندودپورتیوو، ال کلاسیکوی رفت لالیگا روز گذشته با پیروزی 1-3 رئال در نوکمپ به اتمام رسید. بازی تا دقیقه 62 با تساوی 1-1 دنبال می شد اما وی ای آر با دخالت خود برای رئال یک پنالتی گرفت که سرخیو راموس آن را به گل دوم بدل کرد و از آن پس جریان بازی به سود رئال تغییر کرد.

دریافت پیراهن سرخیو راموس توسط کلمنت لنگله با دخالت وی ای آر و بازبینی صحنه توسط داور پنالتی اعلام شد و در بارسلونا از این قضیه بسیار ناراحت هستند و معتقدند در حق شان بی انصافی شده است.

طبق گزارش میستر چیپ، کارشناس آمار و ارقام معروف اسپانیایی، از زمانی که وی ای آر وارد فوتبال اسپانیا شده، با احتساب بازی دیروز تنها شش بار به خاطر دریافت پیراهن درون محوطه جریمه وی ای آر دخالت کرده و اعلام پنالتی شده است.

در فصل 19-2018 چهار بار این اتفاق رخ داد. اولین بار در بازی آلاوس-اسپانیول، سپس در بازی بین ایبار-بیلبائو، ختافه-والنسیا و رایو وایکانو-رئال(به ضرر رئال به خاطر دریافت پیراهن خاوی گرا توسط وایه خو).

فصل گذشته نیز در بازی ایبار-اتلتیکو مورد مشابه را وی ای آر دخالت کرد و اعلام پنالتی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مورد عجیب پنالتی برای رئال در ال کلاسیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب پنالتی برای رئال در ال کلاسیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید