کشف بمب جنگ جهانی دوم در رودخانه

به گزارش سرگرمی های محبوب، با افزایش موج گرما در سراسر اروپا، یک بمب 450 کیلوگرمی متعلق به جنگ جهانی دوم در بستر خشک شده یک رودخانه در ایتالیا کشف شد.

کشف بمب جنگ جهانی دوم در رودخانه

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، کارشناسان نظامی بمب 450 کیلوگرمی (1000 پوندی) را که در 25 ژوئیه در نزدیکی روستای شمالی بورگو ویرجیلیو در نزدیکی شهر مانتوآ در شمال کشور کشف شد، خنثی و منفجر کردند.

مقامات محلی اظهار داشتند که این بمب به وسیله ماهیگیران در ساحل رودخانه پو به علت کاهش سطح آب ناشی از خشکسالی کشف شده است و حدود 3000 نفر از ساکنان اطراف برای عملیات خنثی سازی تخلیه شدند. حریم هوایی منطقه بسته شد و ناوبری در امتداد آن راستا آبراه و بعلاوه تردد در یک خط راه آهن و جاده دولتی در نزدیک آن متوقف شد.

فرانچسکو آپورتی شهردار بورگو ویرجیلیو در این باره گفت: در ابتدا، بعضی از ساکنان گفتند که خانه هایشان را تخلیه نمی نمایند، اما در چند روز گذشته، همه را متقاعد نموده ایم، در غیر این صورت عملیات متوقف می شد.

ایتالیا ماه گذشته برای منطقه ها اطراف پو که طولانی ترین رودخانه ایتالیا است، شرایط اضطراری اظهار داشت. این رودخانه که آب تقریباً یک سوم فراوری کشاورزی ایتالیا را تامین می نماید ، بدترین خشکسالی خود را در 70 سال گذشته تجربه می نماید.

منبع: فرارو

به "کشف بمب جنگ جهانی دوم در رودخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بمب جنگ جهانی دوم در رودخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید