کوتینیو: فکر نمی کردم که دوباره بتوانم بازی کنم، شرایط روانی سخت را گذراندم

به گزارش سرگرمی های محبوب، هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا می گوید آنقدر از دوران اوجش دور شده بود که تصور نمی کرد بار دیگر به او فرصت بازی داده گردد.

کوتینیو: فکر نمی کردم که دوباره بتوانم بازی کنم، شرایط روانی سخت را گذراندم

به گزارش سرگرمی های محبوب، در همین سال 2021 مقطعی رسیده بود که فیلیپه کوتینیو امیدی به آینده اش نداشت. دور شدن از روزهای اوج که با مصدومیتش از ناحیه مینیسک زانوی پای چپ بدتر هم شد، او را به جایی رساند که هیچ مربی حاضر نبود در برنامه های تاکتیکی اش به او اعتماد کند. الان اما اوضاع فرق نموده است و ستاره برزیل توانسته اعتماد رونالد کومان، سرمربی بارسلونا را جلب کند.

کوتینیو در یک پیغام ویدئویی که مدت آن بیش از 10 دقیقه است، در صفحه اختصاصی خود در شبکه های اجتماعی درباره روزهای سختش با طرفداران خود صحبت نموده است.

او در بخش از این کلیپ ویدئویی می گوید: دیگر خودم را در حالی که دوباره پا به توپ شده ام تصور نمی کردم. برای من مدام مرور کردن تصویر خودم روی نیمکت عذاب آور بود اما شکر خدا فرایند ریکاوری ام کامل شد. آنهایی که از مدت ها قبل مرا در حال تمرین دیدند مطمئن بودند که من اهل فرار کردن نیستند. الان اما من دارم بازی می کنم، گل می زنم و همان گونه کار می کنم که همواره با عشق و علاقه نسبت به فوتبال بازی نموده ام. حتی فکر می کنم که الان قویتر از گذشته هستم.

کوتینیو در بخشی دیگر از پیغامش برای طرفداران می گوید: من آماده نبرد هستیم. روزهای سختی را با کلی تردید گذراندم اما همواره در تمام این مدت مثبت فکر کدم و می دانستیم که تمام این ها هم بخشی از اعتقاداتم را به اسم یک فوتبال حرفه ای و یک انسان شکل می دهند. همین باعث شد که من با کلی انگیزه به کارم ادامه دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کوتینیو: فکر نمی کردم که دوباره بتوانم بازی کنم، شرایط روانی سخت را گذراندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتینیو: فکر نمی کردم که دوباره بتوانم بازی کنم، شرایط روانی سخت را گذراندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید