شروع به کار کمیته گردشگری و رفاه دریاچه ارومیه

به گزارش سرگرمی های محبوب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از شروع به کار کمیته گردشگری و رفاه به منظور ارائه خدمات بهتر به گردشگران دریاچه ارومیه اطلاع داد.

شروع به کار کمیته گردشگری و رفاه دریاچه ارومیه

به گزارش سرگرمی های محبوب به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری در نخستین جلسه کمیته گردشگری و رفاه که یکشنبه 25 خرداد 99 برگزار گردید، گفت: انتظار می رود در همه برنامه ریزی ها، ملاحظات ایمنی و بهداشتی و الزامات زیست محیطی در نظر گرفته گردد.

او اضافه کرد: پر بازدیدترین بخش های دریاچه، محور جاده میان گذر و سواحل کاظم داشی و روستای گورچین قلعه است که البته این اداره کل در ارتباط با بهبود زیرساخت های آن از جمله جاده سازی و ساماندهی کمپینگ، اقداماتی را در سال گذشته انجام داده است.

جباری توضیح داد: برای توسعه گردشگری دریاچه ارومیه، دستگاه های مختلفی مانند اداره کل حفاظت محیط زیست، راهداری و حمل و نقل، میراثفرهنگی، دهیاری ها و اهالی بومی منطقه و تشکل های مردم نهاد باید دست به دست هم داده و با هم همکاری نمایند.

در این جلسه در مورد اینکه هر یک از ادارات دولتی چه اقداماتی برای ساماندهی سواحل دریاچه ارومیه و بهبود خدمات به گردشگران انجام دهند، گفتگو شد.

در این جلسه مقرر شد تا هر یک از ادارات، فهرست اقدامات تعریف شده خود را در جلسه ستاد سامان دهی تفرجگاه ها و سواحل دریاچه ارومیه که در استانداری برگزار خواهد شد، ارائه دهند.

منبع: میراث آریا

به "شروع به کار کمیته گردشگری و رفاه دریاچه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار کمیته گردشگری و رفاه دریاچه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید