اتصال طرح های خلاقانه و فناورانه حوزه آب به نیازهای کشور

به گزارش سرگرمی های محبوب به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این کارگروه شناسایی چالش ها، نواقص و کمبودها، هدفمندسازی و جهت دهی دقیق طرح های خلاقانه و فناورانه علمی، توسعه علم و فناوری و اتصال آن به برطرف نیازهای اساسی کشور خصوصا در عرصه آب با تکیه بر ظرفیت های بومی و علمی موجود در شرکت های دانش بنیان، هسته های فناور و جوانان و اساتید نخبه کشور را ماموریت اصلی خود قرار داده است.

اتصال طرح های خلاقانه و فناورانه حوزه آب به نیازهای کشور

با ایجاد کارگروه ارزیابی و نظارت، تمام طرح ها، ایده ها و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و خلاق در عرصه آب، اقلیم و محیط زیست ضمن آنالیز های لازم، سودمندی و نافع بودن طرح ها برای برطرف یک یا چند احتیاج اساسی مرتبط مورد ارزیابی تخصصی قرار می گیرند.

در کارگروه طرح های پیشران نیز، به فراخور موضوع؛ طرح های مختلف مورد ارزیابی قرار تخصصی قرار گرفته و تصمیمات مرتبط بر مبنای طرح ها و پروژه های ضروری مورد احتیاج اتخاذ می گردد.

این دو کارگروه، میزبان صاحبنظران و اساتید برجسته و مطرح کشور در حوزه های آب، اقلیم و محیط زیست هستند و جلسات هفتگی آنها در ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برقرار خواهد بود تا تمامی طرح ها پس از آنالیز و ارزیابی وارد چرخه حمایتی شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اتصال طرح های خلاقانه و فناورانه حوزه آب به نیازهای کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال طرح های خلاقانه و فناورانه حوزه آب به نیازهای کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید