نوآوری های حوزه نقشه برداری معرفی می گردد

به گزارش سرگرمی های محبوب به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این همایش در محورهای ژئودزی و ژئودینامیک، سامانه ها و زیرساخت های اطلاعات مکانی، سامانه های مکانی پشتیبانی از تصمیم و تحقق عدالت، نوآوری و فناوری های نوین در نقشه برداری، فتوگرامتری و سنجش از دور، هیدروگرافی و اقتصاد دریامحور، نقش اطلاعات مکانی در مدیریت بحران، برنامه ریزی و اقتصاد مکان محور و حفاظت از محیط زیست و پایش تغییرات اقلیمی 3 و 4 اسفندماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

نوآوری های حوزه نقشه برداری معرفی می گردد

سازمان نقشه برداری کشور در همکاری با ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حمایت 15 دستگاه اجرایی اقدام به برگزاری این همایش و نمایشگاه ملی نموده است.

بیست و ششمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک 1400 به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار می گردد.

محققان، پژوهشگران و علاقه مندان می توانند با ارائه مقالات، یافته های نو خود را در حوزه ژئوماتیک و اطلاعات مکانی در این همایش به اشتراک بگذارند تا گامی مؤثر در راستای پیشرفت این حوزه و برطرف نیازهای کشور برداشته گردد.

این نوآوری ها تأثیر بسزایی در اجرای طرح های کلانی چون آمایش سرزمین، ثبت نیازهای موجود در زمینه های محیط زیست، تغییرات اقلیم، حمل ونقل، مصرف بهینه منابع و غیره دارد. بر همین اساس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ریاست جمهوری در این همایش مشارکت و حضور جدی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نوآوری های حوزه نقشه برداری معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوآوری های حوزه نقشه برداری معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید