امروز، خاتمه مهلت ثبت نام کنکوری های دانشگاه آزاد

به گزارش سرگرمی های محبوب، تهران (پانا) - پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی سال 1400 که دانشگاه آزاد را برای ادامه تحصیل انتخاب نموده اند، تا سرانجام امروز شنبه 10 مهر ماه فرصت دارند برای ثبت نام در این دانشگاه اقدام نمایند.

امروز، خاتمه مهلت ثبت نام کنکوری های دانشگاه آزاد

بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه که از روز سه شنبه 6 مهر شروع شده، تا سرانجام امروز شنبه دهم مهرماه ادامه دارد.

پذیرفته شدگان رشته های با آزمون 1400 دانشگاه آزاد اسلامی در مدت زمان به جای مانده می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام، به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه کنند.

مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به پذیرفته شدگان توصیه نموده که با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان از مراجعه حضوری به این مرکز خودداری کنند و جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه ticket.azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم (کارنامه وسایر موارد ذکر شده در راهنمای ثبت نام) ، ثبت کنند.

پذیرفته شدگان کلیه محل های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند. بعلاوه جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام، راهنمای مقطع مورد نظر خود را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "امروز، خاتمه مهلت ثبت نام کنکوری های دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز، خاتمه مهلت ثبت نام کنکوری های دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید