جزئیات مرخصی تحصیلی ویژه دانشجویان در دوران کرونا

به گزارش سرگرمی های محبوب، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت درباره جزئیات مرخصی تحصیلی ویژه دانشجویان در دوران کرونا توضیحاتی داد.

جزئیات مرخصی تحصیلی ویژه دانشجویان در دوران کرونا

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت وگو با خبرنگار ، درباره مرخصی تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا اظهار کرد: در ترم اولی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد با دانشجویان متقاضی مرخصی تحصیلی موافقت کردیم.

او اضافه نمود: سنوات در صورتی برای دانشجویان متقاضی مرخصی تحصیلی حساب نمی گردد که دارای شرایط ویژه ای مانند بستری ناشی از ابتلا به ویروس کرونا شده باشند و توانایی لازم برای حضور در کلاس ها را به صورت حضوری و مجازی نداشته باشند.

واحدی توضیح داد: اگر مرخصی تحصیلی به خصوص برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی وجود نداشته باشد آن ها می توانند متناسب با مدت زمانی که خود یا خانواده اش درگیر بیماری کرونا بوده اند سنوات دریافت نمایند.

او با بیان اینکه دانشجویان برای دریافت سنوات بدون مرخصی تحصیلی باید درخواست خود را به کمیته منتخب به وسیله دانشکده ارسال نمایند، تاکید نمود: در صورت تایید دانشکده برای دریافت سنوات بدون مرخصی تحصیلی کمیته منتخب به آنالیز های لازم اقدام می نماید و به مدت یک تا 4 ماه به سنوات دانشجویان اضافه می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جزئیات مرخصی تحصیلی ویژه دانشجویان در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مرخصی تحصیلی ویژه دانشجویان در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید