درخواست پرسپولیس از سازمان لیگ، انتقاد از زمان بازی های سپاهان

به گزارش سرگرمی های محبوب، حمید مطهری مربی پرسپولیس پس از فزونی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان گفت: ابتدا به خانواده دو عزیز خبرنگار که جان خود را در حادثه اخیر از دست داده و همچنین رسانه ای های عزیز که همواره پرتلاش هستند، تسلیت می گویم. روح شأن قرین رحمت الهی. مس رفسنجان باشگاهی است که ساختار و امکانات دارد اما بازی کردن در این زمین فوق العاده سخت است هم برای خود مس و هم تیم هایی که به اینجا می آیند.

درخواست پرسپولیس از سازمان لیگ، انتقاد از زمان بازی های سپاهان

وی اضافه نمود: انتظار من از مسئولان مس این است هرچه سریع تر زمینی در شأن این تیم درست نمایند تا واقعاً بتوان فوتبالی بهتر با آسیب دیدگی کمتر، بازی کرد. این زمین فوق العاده سنگین است و دست کم احتیاج به 3-2 روز ریکاوری داریم تا بازیکنان به حالت اول بازگردند. البته مس رفسنجان نشان داد تیمی است که برنامه دارد و می داند از بازی چه می خواهد.

مربی پرسپولیس اعلام کرد: هرچند 4-3 هفته است مس نتیجه خوبی نمی گیرد اما کادرفنی خوبی دارد. امروز هم برای ما کاملاً شناسایی شده بودند و فوتبال خود را به این تیم دیکته کردیم. قبل از صحنه گل، با جابجایی نفرات تغییراتی در شکل تیم مان دادیم اما به گل ما نگاه کنید. دیدید حریف کامل در اختیار پرسپولیس بود و در نیمه دوم به جز اواخر مسابقه که یک موقعیت داشتند، به حریف فرصت ندادیم.

مطهری اضافه نمود: گل ما کاملاً تاکتیکی و فنی بود. شناسایی فضا توسط مهدی عبدی، حرکت با قوس در آن فضا و تایمینگ و هارمونی مناسبی بین صادر نماینده و گیرنده توپ ایجاد شد. در نهایت لمس اول عالی و ضربه خوب. کاری بود که در تمرینات انجام دادیم و هر زمان دفاع مس بالا بازی می کرد، برنامه داشتیم با توجه به سرعت دفاع وسط حریف از فضای پشت آنها خوب استفاده کنیم که خدا را شکر این اتفاق هم رخ داد.

وی مطرح نمود: صحبت از زمین بد کردم اما باید این صحبت را هم کنم که نفرات ما همه جوره در اختیار تیم ملی بودند و حتی مربی مان هم در اختیار این تیم بود. 5-4 بازیکن آسیب دیده داشتیم. هرچند پرسپولیس همواره یک تیم و گروه است و کار تیمی در پرسپولیس حرف اول و آخر را می زند اما غیبت بازیکنان مان هم تأثیرگذار بود. وحید امیری، کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی مصدوم بودند و حتی خود احمد نورالله هم مشکل داشت. از این بازیکن به جز 8-7 دقیقه پایانی بازی استفاده نکردیم.

مربی پرسپولیس توضیح داد: توقع ما از سازمان لیگ این است با تیمی که این همه همکاری با فدراسیون می نماید و اولویتش هم تیم ملی است، منصفانه تر رفتار نمایند. بازی های پرسپولیس همواره جلوتر از سپاهان و با استراحت کمتر برگزار می گردد. همه این مسائل موضوعی است که از سازمان لیگ می خواهیم نسبت به آن دقت عمل بیشتری داشته باشند. این موارد شرایط را برای ما سخت می نماید. گفتنی ها زیاد است.

مطهری درباره اعتراض کادرفنی پرسپولیس در صحنه کارت زرد دریافت شهریار مغانلو که سبب پس دریافت آن کارت شد، گفت: در آن صحنه اعتراض ما روی خطا ندریافت بود اما تیم داوری در ادامه خوب عمل کرد و تصمیم اشتباه را درست کرد. آن حرکت پشت 18 قدم بود اما به نظر من می توانست بازیکن حریف را اخراج کند زیرا شهریار در موقعیت تک به تک بود. این موضوع را به کارشناس داوری می سپاریم. بازی سنگینی بود و به تیم داوری خسته نباشید می گویم زیرا فوق العاده عمل کردند. تنها صحنه مسابقه همان بود که داوران نظر دادند.

وی درباره اینکه گفته می گردد مهدی عبدی قبل از به ثمر رساندن گل مرتکب خطای هند شده است، شرح داد: نه، اصلاً. می توانید فیلم بازی را ببینید. صحنه تعیین است و لمس اول عبدی با سینه بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "درخواست پرسپولیس از سازمان لیگ، انتقاد از زمان بازی های سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست پرسپولیس از سازمان لیگ، انتقاد از زمان بازی های سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید