رأی مثبت کمیسیون تخصصی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

به گزارش سرگرمی های محبوب، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش بررسی شد و وی در این کمیسیون رأی لازم را کسب کرد.

رأی مثبت کمیسیون تخصصی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

رضا حاجی پور در گفت وگو با پانا در خصوص جلسه امروز اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش بررسی شد و وی در کمیسیون رأی آورد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: مقدار رأی کنندگان به یوسف نوری در صحن علنی قابل پیش بینی نیست زیراتجربه ثابت کرده که ممکن است برخی از افراد در کمیسیون رأی کسب کنند اما در صحن رأی لازم را کسب نکنند.

یوسف نوری متولد سال 1340 در ایلام و دارای دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی است. مدیرکل برنامه و بودجه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است. وی همچنین مؤلف چند جلد کتاب تخصصی و در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز فعالیت داشته است.

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یکشنبه 7 آذرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رأی مثبت کمیسیون تخصصی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رأی مثبت کمیسیون تخصصی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید