فراخوان گرنت برای تحقیقات دانشجویی حوزه سلامت آذرماه منتشر می گردد

به گزارش سرگرمی های محبوب به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اعلام این خبر اضافه نمود: فراخوان گرنت نیماد برای تحقیقات دانشجویی در آخرین نشست شورای راهبردی موسسه نیماد به تصویب رسید و تا آذر ماه امسال منتشر خواهد شد.

فراخوان گرنت برای تحقیقات دانشجویی حوزه سلامت آذرماه منتشر می گردد

وی با بیان اینکه در راستای چابک سازی و طبق اولویت بندی نظام سلامت کشور اساسنامه موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد) در شهریور 1401 به روزرسانی شد، گفت: تا خاتمه امسال 4 فراخوان گرنت منتشر خواهد شد.

پناهی گفت: فراخوان گرنت موسسه نیماد نیز برای تحقیقات دانشجویی در آخرین نشست شورای راهبردی موسسه نیماد به تصویب رسید و تا آذر ماه منتشر خواهد شد این آورد بسیار خوبی است و انتظار می رود دانشجویان از این ظرفیت به برترین نحو استفاده گردد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام نمود: طبق اساسنامه نو کمیته های موسسه نیماد نیز متحول شده و در 9 کمیته تمام حوزه های نظام سلامت کشور پوشش داده شدند. همینطور توجه ویژه ای اعمال شده است تا اعضای کمیته ها نیز از سراسر کشور باشند و اگر دانشگاهی در کمیته ها نماینده ندارد اعلام کند تا به آن رسیدگی گردد.

وی اسامی کمیته های نو موسسه نیماد را برشمرد و گفت: کمیته جوانی جمعیت، خانواده و سبک زندگی با توجه به دغدغه های روز کشور ایجاد شده است و کمیته درمان های نوین، فناوری و نوآوری های علوم پزشکی، دارو، تجهیزات پزشکی، سلامت و امنیت غذایی، بیماری های غیرواگیر، صعب العلاج و مزمن، بیماری های نوظهور، بازدپدید و واگیر، سلامت الکترونیک و هوش مصنوعی، سیاستگذاری و اقتصاد سلامت، سلامت اجتماعی، سلامت روانی و حوادث، سوانح، بلایای طبیعی و سلامت محیط زیست به همراه کمیته اخلاق در پژوهش به روز شده و راه اندازی شدند.

رئیس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد) همینطور از تغییر روند اعلام فراخوان های موسسه نیماد در سال آینده اطلاع داد و تاکید نمود: فراخوان های امسال بر منوال موجود بر اساس کمیته های تخصصی اعلام شدند ولی فراخوان های آینده بر اساس نیازهای نظام سلامت کشور تهیه و درخواست خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراخوان گرنت برای تحقیقات دانشجویی حوزه سلامت آذرماه منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان گرنت برای تحقیقات دانشجویی حوزه سلامت آذرماه منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید