ایده ها و طرح های نوین آموزش و یادگیری حوزه سلامت حمایت می شوند

به گزارش سرگرمی های محبوب، معاونت آموزشی وزارت بهداشت، حمایت از ایده ها و طرح های نوین آموزش و یادگیری در حوزه سلامت را در دستور کار قرار داد.

ایده ها و طرح های نوین آموزش و یادگیری حوزه سلامت حمایت می شوند

به گزارش گروه دانشگاه سرگرمی های محبوب، معاونت آموزشی وزارت بهداشت در راستای اهمیت راهبردی و اقتصادی حوزه سلامت و با توجه به بهره مندی شرکت ها و استارت آپ ها از تحولات فناورانه قابل توجه این حوزه در جهت آموزش حوزه سلامت، از ایده ها و طرح های نوین آموزش و یادگیری در حوزه سلامت حمایت می کند.

در این کمپین که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود؛ ستاد های توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق و معاونت آموزشی وزارت بهداشت با هدف توسعه رویکرد های نوین آموزش و یادگیری و با تمرکز بر حوزه های سلامت، فعالیت خواهند داشت.

از فعالیت مجموعه های مختلف در سه بخش فناوری آموزشی در علوم پزشکی، یادگیری الکترونیکی و آموزش مجازی و شبیه سازی در آموزش پزشکی برای مراحل مختلف توسعه کسب و کار اعم از صاحبان ایده تا کسب و کار های بزرگ، حمایت خواهد شد.

افراد دارای ایده برای راه اندازی استارت آپ در حوزه آموزش، استارت آپ های فعال در حوزه آموزش، صندوق های پژوهش و فناوری، صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر، شتاب دهنده ها و شرکت ها و مجموعه های فعال در حوزه آموزش، مخاطبین این طرح هستند که می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی maadcenter.com/learninno-health مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ایده ها و طرح های نوین آموزش و یادگیری حوزه سلامت حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده ها و طرح های نوین آموزش و یادگیری حوزه سلامت حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید